RYCHLÝ KONTAKT

Ladislav Heller - předseda
ladislavheller@seznam.cz

Drahomír Matlas
matlas.d@seznam.cz

Petr Hanzlíček
petrhanz@gmail.com 

Pavel Kačmarský
info@moldavacek.cz

Milan Drtil
info@moldavacek.cz

Václav Hynek
vhynek@volny.cz

Martin Švejkar
martin.svejkar@seznam.cz

 

 

 

 

vláček

KŽM Moldaváček - naše činnost

zpět na seznam

Začátky při stavbě našeho kolejiště

Práce žáků na prvních modulech kolejiště
Základ modulu (tunelový portál) do pravé smyčky kolejiště
Další fotografie tohoto modulu
Zde je již tunelový portál
Osazen propustek
Tentýž modul po natažení sádrových obvazů a natření barvou
Zkouška  průjezdu
První osazení statickou trávou
Základ suchého koryta - odvodnění trati
Celý modul zasypán statickou trávou
První vyrobené stromky a osazený vrch nad portálem
Celkový pohled
Základ ovládacího pultíku kolejové smyčky
Základ dalšího modulu ve tvaru písmene S
Pohled z druhé strany
Natřeno základní barvou s pilinami (zkouška)
Pohled z druhé strany
Paní správcová KD na kontrole
Další obloukový modul se strážním domkem
Propustek tohoto modulu
Upravený strážní domek ze stavebnice Auhagen
Pohled z druhé strany
Zasypáno statickou trávou a osazeny první stromky
Další stromky a křoviska na tomto modulu
Další záběr z pohledu strojvedoucího
Několik detailů z tohoto modulu
Využití dešťové vody, asi na zalévaní suchého WC
Dobové sociální zařízení obsluhy strážního domku
Tři fotografie z prvních výstav klubu, kde je možno porovnat rozšiřování kolejiště
Pohled do sálu KD v Lomu v době naší výstavy
Celé kolejiště při jedné z prvních výstav
Původní ovládací pult budoucího nádraží
V roce 2009 jsme začali s výrobou třídílného nádraží
Pokládka kolejí
Již osazené všechny koleje
Montáž motorických přestavníků a drátování
Odbočka z nádraží a v pozadí prostor pro budoucí remízu
Montážní jámy v  budoucí výtopně
Pohled z druhé strany
Volně položená budova remízy
Další pohled
Pohled z druhé strany
Základ silniční komunikace levého modulu nádraží
Základ stavby budovy nádraží
Zde je již vidět střední díl nádraží, který jsme začali budovat na podzim roku 2010
Začínám zasypávat štěrk na středním dílu nádraží
Láďa mě zdržuje od práce
Láďa připravuje podklad pod silnici u nádraží
Malé depo před konečnými úpravami
Zasypané koleje a teď už jen urovnat (práce na hodinu a potom zakápnout lepidlem)
Nalepený podklad silnice a zatížen, příště budeme pokračovat
Ty dodělávky nemají konce, ale už se mi to začíná líbit
Prostor před rampou skladiště, příště natřít a následně zasypat štěrkem a trávou
Pro naší inspiraci a chuť do další práce, pohled na dokončenou část (to skladiště tam nepatří, bude samozřejmě u rampy)
Další schůzku budu osazovat šturce na koncových kolejích a zase sypat štěrk
Celkový pohled na nádraží (mění se to pomalu)
Zde práce Petra, připravené nástupní hrany k nastříkání a následně nalepení
Doma jsem vyrobil šturce z kolejnic a v klubu je instaloval na nádraží
Zde je základ betonového šturce (ze dřeva), ještě budou opatřeny pražcem a nárazníky
Zde zakapávám ředěným lepidlem hromadu štěrku za šturcem
Skoro dokončená část nádraží (trochu německé, ale postavení českých staveb by zabralo mnoho času-možná někdy v budoucnu)
Zde Péťa upravuje zapojení vratné smyčky
Úprava byla nutná kdo se má na tu spleť drátů koukat
Úprava kolejí na usazení betonových šturců (k tomu slouží stará zubařská laboratorní buzka-výrobek NDR)
Usazené kolejové zaražedlo na pravé straně nádraží (po zaschnutí se bude patinovat)
Provádím poslední úpravy a do příště to zaschne.
Po delší odmlce přidávám nové foto na stránky klubu - průjezd Brejlovce
M 152 projíždí lesíkem
Pohled na celý modul s M 152
Detailní záběr na klubovou M 152
Strážní domek před nádražím
Láďa s Lucinkou dotváří sypaná nástupiště v nádraží
Já s Lucinkou nasucho dosypáváme poslední štěrk v nádraží
Takto to vypadá zatím na sucho
Láďovo vřesoviště nad tunelovým portálem
Ještě jeden průjezd M 152 na tunelovém modulu
Pokračujeme s dokončením nádraží
Úpravy kolem malé výtopny
Jedno z lidových vozítek minulého století Škoda 1000 MB
Zastávka Borová s upraveným nástupištěm
Pohled na zastávku s parní lokomotivou 555.1
Vjezd do nádraží s odbočkou
Celkový pohled na výtopnu od skladiště
Vystavovat budeme: při Oseckých slavnostech ve dnech 18. a 19. srpna 2012
Na klubovém kolejišti také pokračujeme, zde Láďa předělává překladiště nádraží již do konečné podoby
Osadili jsme na nádraží námezníky
Petr buduje další modul s dálnicí
Polní cesta a za ní železniční most přes dálnici
Naše zatravňování statickou trávou
Od zatravňovače od Nocha, přes elektro plácačku na mouchy jsme se dostali k ionizátoru vzduchu, který jsem upravil (jedná se o komunistický výrobek, který jsem naštěstí nevyhodil)
Já vytvářím modul se silnicí, potůčkem a železničním mostem
Ještě není vše zatravněno (v postupech a návodech popíši naše zatravňování)
Letecký pohled na můj modul, chci využít co nejvíce vlastnoručně vyrobených stromů a křovisek

Vzkazy a informace

Také nás najdete na :

videa na YouTube

www.facebook.com

 

Pro členy klubu: schůzky malých modelářů jsou každý čtvrtek od 15.30 hod.

 

Burzy železničních modelářů: sál Menzy Karlovy univerzity,Praha 1, Opletalova,

 

Termíny plánované na rok 2024 :    16.3., 20.4., 18.5.  15.6.2024

 

 

Sponzoři

lobo anawe

Logo PULS

ddm osek

inelsev

 

 

toplist
2009 © Moldavacek.cz